خدمات شرکت لوله بازکنی تخلیه چاه حفار چاه لوله کشی رفع نم تشخیص ترکیدگی چاه بازکن نصب توالت فرنگی کول گذاری چاه

شماره تماس با شرکت مبین

شمال تهران

021-22-62-34-04

مدیریت

0912-718-92-72

غرب تهران

021-44-35-25-40

مرکز تهران

021-88-45-16-99

جنوب تهران

021-66-28-73-49

شرق تهران

021-77-81-45-94

مهمترین خدمات شرکت مبین

حفاری چاه

حفاری چاه

گام اولی که برای حفر چاه فاضلاب در یک ساختمان باید در نظر گرفت مشخص سازی جای مناسب آن است. برای اینکار باید با یک شرکت معتبر از لحاظ حفاری چاه فاضلاب نماس گرفته تا این شرکت با فرستادن با تجربه ترین افراد در زمینه حفاری چاه مکان مناسب برای چاه را انتخاب کرده و شروع به حفاری چاه کنند

تخلیه چاه

تخلیه چاه

تخلیه چاه تهران باعث جلوگیری از فرسوده شدن چاه و خطرات جانب آن میگیردد این خطرات بسیار جدی هستند و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر باعث بروز حوادث جبران ناپذیر به ساختمان می شود توصیه ما این است که قبل از پر شدن چاه فاضلاب حتما آن را خالی نمایید.شرکت مبین پیشرو در خدمات

لوله بازکنی

لوله بازکنی

یکی از اصلی ترین خدمات ما لوله بازکنی تهران و لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران با کادر مجرب و کمتر از نیم ساعته به سراسر تهران و حومه می باشد کافیست با ما تماس بگیرید. تا از خدمات ما بصورت شبانه روزی استفاده نمایید. مهمترین خدمات ما در لوله بازکنی باز کردن انواع لوله های فاضلاب در متراژ های مختلف

رفع نم و بوی فاضلاب

رفع نم و بوی فاضلاب

یکی از عواملی که با عث ایجاد رفع نم و بوی فاضلاب تهران می شود گرفته بودن لوله های ساختمانی می باشد. که این گرفتگی ممکن است در حمام و آشپزخانه و همچنین در سرویس بهداشتی و یا منزل رخ دهد.اگر این بوی فاضلاب و رفع نم در ساختمان رخ داد باید هر چه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

لایروبی چاه

لایروبی چاه فاضلاب

لایروبی چاه برای خیلی از افراد نا آشنا باشد، لایروبی چاه یعنی ممانعت از ایجاد چاه، وقتی چاهی پر میشود وکشش اولیه خود را به علت وارد شدن مواد چربی زا،مو و … به دیوار های چاه چسبیده و مانع از کشش آب می شود متخصص ترین افراد در محل حاضر شده و دیوار های چاه، و خود چاه را لایروبی می کنند.

نصب توالت فرنگی

برای نصب توالت فرنگی باید آن را به فرد متخصص در زمینه نصب توالت فرنگی بسپارید اگر خود اقدام به این کار بکنید بدونه اینکه تجربه و تخصص لازم در این زمینه را داشته باشید باعث می شود که توالت فرنگی بطور دائم دچار گرفتگی شود و یا اینکه باید آن طوری که کار کند بطور منظم کار نکند.

دانستنیهای لوله بازکنی

امروزه لوله های ساختمان بدلایلی ، نظیر جمع شدن زباله در داخل لوله یا رسوبات و … دچار گرفتگی شده و مانع ورود آب به داخل لوله میشود، این اتفاق ممکن است موجب ناخوشایندی افراد شود، اما شرکت هایی در این زمینه وجود دارند که این کار را بصورت حرفه ای انجام داده و مشکل را رفع مینمایند.

دلیل گرفتگی لوله ها جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می شود. معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضل آب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود به یاد داشته باشید برای باز کردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید.

قبل از آنکه دستگاه لوله بازکنی ساخته شود شرکتهای لوله بازکنی و دیگر افراد برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از فنر لوله بازکنی به همراه دریل استفاده می‌کردند. یعنی فنر لوله بازکنی را به سر دریل بسته و اقدام به باز کردن گرفتگی لوله می‌نمودند. مشکل این کار در این بود که سرعت دریل زیاد بود و فنر نیز حفاظی نداشت. با حرکت سریع دریل فنر به سرعت دوران می‌کرد و به اطراف برخود می‌کرد. اما با ساخت دستگاه لوله بازکنی این مشکل حل شد. دستگاه لوله بازکنی به راحتی و بدون خطر گرفتگی لوله فاضلاب را باز می‌کند.

دستگاه لوله بازکنی ابزاری مناسب برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب است. دستگاه لوله بازکنی با ساختان مناسب خود کار لوله بازکنی را بسیار آسان کرده است. دستگاه لوله بازکنی به صورت کلی از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور نیروی محرکه لوله بازکنی را تامین می‌کند و فنر نیروی بازکننده لوله بازکنی را بر گرفتگی‌ها وارد می‌کند. علت استفاده از فنر در دستگاه لوله بازکنی، انعتاف‌پذیر بودن آن است. دستگاه لوله بازکنی فواید بسیاری دارد که برخی از آنها به عبارت زیر است

ویژگی های دستگاه لوله بازکنی

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • باز کننده گرفتگی‌های سخت
  • سرفنرهای مختلف فنر بلند برای لوله‌های طولانی
  • محفظه جمع‌کننده فنر
  • سرعت عمل در باز کردن گرفتگی
  • مناسب برای شرکتهای لوله بازکنی

روش کار دستگاه لوله بازکنی

برای شروع لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکنی ابتدا باید دستگاه لوله بازکنی را به برق متصل کرد. سپس سرفنر مورد نظر را به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می‌کنیم و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کرده و وارد لوله فاضلابی که دچار گرفتگی شده است می‌کنیم.

آنقدر فنر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» دستگاه لوله بازکنی را فشار می‌دهید تا موتور دستگاه لوله بازکنی شروع به حرکت کند. حالا فنر دستگاه لوله بازکنی گرفتگی‌های درون لوله را باز می‌کند.

آرامش در انجام کار

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با دقت و آرامش فنر دستگاه لوله بازکنی را به داخل لوله فاضلاب فشار دهید. علت این کار این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود و تمام گرفتگی آن را از بین ببرد. همچنین می‌توان از کلید چپ‌گرد و راست‌گرد جهت تاثیر بیشتر دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد.

بعد از باز شدن لوله توسط دستگاه لوله بازکنی باید فنر دستگاه را از داخل لوله خارج کرد و در محل مخصوص روی دستگاه لوله بازکنی جمع کرد. پس خارج شدن فنر از لوله فاضلاب باید مقداری آب داخل لوله ریخته شود تا مواد زائد داخل لوله به داخل چاه هدایت شوند و دوباره باعث ایجاد گرفتگی نشوند.

ابتدا اطمینان حاصل پیدا کنید که تمامی شیرهای آب منزل چه داخلی و خارجی بسته هستند. قابل ذکر است این آزمایش را باید زمانی انجام داد که ماشین های ظرفشویی و لباسشویی در حال استفاده نیستند. دومین مرحله این است که رقم کنتور آب را ثبت کرده و پانزده دقیقه منتظر بمانید. در این زمان نباید کسی از آب استفاده کند.

در مرحله سوم دوباره عدد کنتور قرائت شده را ثبت کنید . اگر در زمان آزمایش عدد کنتور مصرف آب را نشان دهد ،ممکن است نشتی در کار باشد. البته این آزمایش فقط نشتی های بزرگ را نشان می دهد و با این آزمایش شما نمی توانید نشت های کوچک درون خانه را تشخیص دهید.

اولین روش استفاده از دستگاه تراکم هوا است . تراکم هوا دستگاهی است که توسط باد متراکم و شلیک آن به داخل لوله مسدود شده فاضلاب باعث باز شدن لوله مسدود شده میشود .

دومین روش استفاده از دستگاه های فنر لوله بازکنی است که در این روش و توسط یک دستگاه الکتروموتور و فنر مخصوص لوله بازکنی امکان بازکردن لوله مسدود شده فاضلاب با فرستادن فنر به داخل لوله و چرخاندن آن به چپ یا راست و عقب جلو کردن آن امکان بازکردن لوله مسدود شده وجود دارد .

سومین روش استفاده از دستگاه های فشار آب ( کارواش ) برای بازکردن لوله های فاضلابی کاربرد دارد که توسط شیلنگ مخصوص فشار قوی و نازل های مخصوص امکان باز کردن مسیر مسدود شده را دارد

  • این دستگاه نسبت به کاری که انجام می دهد بسیار کوچک و قابل حمل است.
  • این دستگاه امکان استفاده از برق شهری را دارد پس در اکثر مکان ها قابل استفاده است.
  • این دستگاه دارای محفظه کوچکی برای جمع کردن و نگه داری فنر است.
  • گرفتگی های شدید را به راحتی باز می کند. سرفنر های بسیاری برای این دستگاه طراحی شده است.
  • برای برطرف کردن گرفتگی لوله های بلند و طولانی کارایی دارد. سرعت عمل بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.

خدمات ارائه شده توسط شرکت

لوله بازکنی مجیدیه تخلیه چاه مجیدیه

اگر لوله های آب ساختمان شما دچار گرفتگی شده اند کافیه که با یکی از شماره های ما تماس بگیرید تا با توجه به نیاز کار افراد متخصص برای ارائه خدمات خدمت شما برسند کارهای تاسیساتی لوله بازکنی مجیدیه و تخلیه چاه مجیدیه خود را به ما بسپارید و با خیالی راحت به ادامه کارتان بپردازید.

تیم متخصص ما آماده ست تا انواع کارهای تاسیساتی را برای شما همشهریان مجیدیهی انجام بدهد شرکت خدمات فنی مبین ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی مجیدیه و همچنین تخلیه چاه در مجیدیه می باشد .آیا آب از چاه خانه یتان پایین نمی رود و ایستاده ، آیا مشکل نم دهی و یا انسداد چاه دارید ،می توانید از خدمات لوله بازکنی مجیدیه ما بهره مند گردید

روال کار لوله بازکنی در مجیدیه

  • ابتدا تشخیص اینکه آسیب ناشی از لوله کشی از کجاست
  • توصیه و راهنمایی برای جلوگیری از تشدید آسیب
  • معرفی روش های تعمیراتی متناسب با میزان خرابی
  • خرید قطعات یدکی مورد نیاز برای لوله کشی
  • برطرف کردن هرگونه نشتی و پارگی
  • هرگونه نیاز به جوش
  • چاه بازکن مجیدیه فوری و شبانه روزی
  • لوله بازکنی مجیدیه شبانه روزی و فوری کمتر از نیم ساعت
  • لوله بازکن توالت فرنگی در مجیدیه
لوله بازکنی مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه

ما سعی می کنیم تعمیرات و لوله کشی را به نحوی انجام بدهیم که تا جایی که امکان دارد از حفاری بپرهیزیم . طبق تجارب ما فقط 6% مجراهای فاضلاب نیاز به ورودتعمیرکاران به داخل چاه دارند . ابزارآلات لوله بازکنی ما باعث می شود نه تنها در وقت بلکه در هزینه شما هم صرفه جویی گردد برای هر گونه عملیات تخلیه چاه و لوله بازکنی نیاز به فرد متخصص در این زمینه است که در زیر روال کار ما توضیح داده شده است

خدمات ما در زمینه تخلیه چاه در مجیدیه

  • لایروبی چاه در مجیدیه و لوله بازکنی مجیدیه
  • تعمیر چاه در مجیدیه و ته زنی چاه فاضلاب
  • حفر و تعمیر چاه ریزشی در مجیدیه و لوله بازکنی مجیدیه
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی لوله
  • ترمیم و لوله کشی رفع گرفتگی لوله سرویس بهداشتی در مجیدیه
  • رفع گرفتگی لوله پشت بام، لوله لباسشویی و فاضلاب شهری
  • بازکردن انواع لوله های سیمانی، لوله های چدنی، لوله های پلیکا و …

تاسیسات ساختمان ها و لوله های تعبیه شده در منازل و ساختمان ها در گذر زمان و به دلیل گذشت مدتی که از ساخت بناها می گذرد رو به فرسودگی می رود و رخداد اتفاقاتی نظیر ترکیدگی و شکستگی لوله کاملا طبیعی و در صورت رخداد هر چه سریع تر اقدام به لوله بازکنی مجیدیه دارید تا رفع این مشکل نمایید تا موجب بروز وضعیت وخیم تر نگرد.

در هنگام بروز چنین اتفاقاتی اقدام سریع و به موقع و سپردن کار به افراد فنی و متخصص در زمینه لوله بازکنی مجیدیه و تخلیه چاه مجیدیه امری بسیار مهم است. خدماتی که این مجموعه به مشتریان ارجمند خود ارائه می دهد شامل: لوله بازکنی مجیدیه، تشخیص ترکیدگی لوله، رفع نم، لایه روبی و تخلیه چاه مجیدیه، حفر چاه، رفع بوی بد. تمام مشکلات تاسیساتی منزل خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید

مزیت های انتخاب چاه بازکن مجیدیه

  • لوله بازکنی مجیدیه تضمینی و بدون خرابی
  • بازدید و مشاوره رایگان در زمینه لوله بازکنی مجیدیه
  • آشنایی با کلیه روش های لوله باز کنی مجیدیه
  • فنر زنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مدرن ترین دستگاه های فنرزنی فولادی
  • لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی و پمپ تراکم مواد بدون خرابی
  • تخلیه چاه با تانکر بزرگ به همراه پمپ های لجن کش و کفکش و ساکشن
  • استفاده از لوله کش های خبره و ماهر و تخلیه چاه مجیدیه
تخلیه چاه مجیدیه

تخلیه چاه مجیدیه

تخلیه چاه در مجیدیه، لوله بازکنی مجیدیه و همچنین فاضلاب آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم استان مجیدیه و حومه می باشد. ساکنین شهر مجیدیه می توانند با خیالی آسوده امور تاسیساتی منزل خود را به ما سپرده و بهترین خدمت رسانی با قیمتی مناسب را دریافت نمایند و دیگر نگران عملکرد نامناسب برخی از دوستان غیر فنی نباشند. تجربه و تخصص فنی در راس کار ما بوده و با سالها تجربه در این کار این امر را به مشتریان خود ثابت نموده ایم.

نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب مجیدیه

1.برای جلوگیری از ورود ته مانده غذاها حتما از یک صافی برای جلوگیری از ورود اشغال آلات به چاه استفاده شود.
2. روغن اضافی مانده از غذاها را داخل سینک نریزید
3. وقتی می خواهید ظروف را بشورید حتما روغن موجود در آن را پاک کرده سپس بشورید
4. از انداختن دستمال کاغذی به توالت فرنگی جدا خودداری کردهخ و توجه داشته باشید که دکمه را کاملا فشار داده تا آب کاملا تخلیه شده باشد
5. برای دستشویی ایرانی نیز باید توجه دقیق شود تا چیزی داخل سیفون نیفتد.
6. اگر توالت و حمام شما بعلت کمبود متراژ ساختمان مشترک است از افتادن وسایل حمام جدا خودداری شود
7. از انداختن مو در حمام جلوگیری کرده چرا که باعث گرفتگی می شود

لوله بازکن مجیدیه با تراکم هوا :

اگر گرفتگی لوله به دلیل وجود خاک و فضولات انباشه شده در لوله باشد باید از لوله بازکن تراکم هوا استفاده کرد. استفاده از این وسیله به این صورت است که با تلنبه زدن، هوا داخل دستگاه فشرده می شود و میزان فشار وارده با عقربه نمایان می شود . با قرار دادن دهانه دستگاه روی دهانه لوله و کشیدن اهرم دستگاه لوله بازکن ، هوای فشرده داخل دستگاه به درون لوله وارد می شود و گرفتگی های درون لوله را به حرکت در می آورد .

برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب چه باید کرد ؟

لوله فاضلاب مکانی برای عبور آب و فضولات است و در صورت ورود مواد اضافی ، امکان انسداد و گرفتگی در لوله وجود دارد. یکی از مهم ترین و ساده ترین راه ها هم برای پیشگیری از انسداد لوله فاضلاب ، جلوگیری از ورود مواد اضافی به داخل لوله فاضلاب است این مواد اضافی که شامل ، اضافات غدا ، چربی ، مو و اشیاهایی مثل دستمال کاغذی ، کاغذ ، پلاستیک و ..اگر وارد لوله های فاضلاب شوند

لوله بازکن مجیدیه

لوله بازکن مجیدیه

قطعا بدون شک در طول زمان دچار گرفتگی شدید میشود. اگر چه رعایت این نکات بسیار ساده و پیش پا افتاده است اما بسیاری از افراد با عدم رعایت آن دچار این مشکل می شوند .پس اگر مواد جامد اضافی وارد لوله شد، نباید آنها را به حال خود رها کرد. در این هنگام باید با توجه به شدت گرفتگی دست به اقدام برای رفع گرفتگی در لوله شد .

باز کردن گرفتگی لوله با لوله بازکن دستی :

لوله بازکن دستی که به آن تلنبه هم گفته می شود، وسیله ای بسیار مناسب برای باز کردن گرفتگی های نسبتا ضعیف در لوله فاضلاب است. این وسیله از پمپ و دسته تشکیل شده است. در واقع یک قطعه پلاستیکی به شکل نیم دایره که به آن پمپ گفته میشود و یک دسته روی آن تعبیه شده است .اصول کار با لوله بازکن دستی به این صورت است که قسمت پلاستیگی لوله بازکن را روی دهانه لوله قرار داده می شود .

چاه بازکن مجیدیه

چاه بازکن مجیدیه

به طوری که سطح پمپ لوله بازکن دور دهانه لوله و کفشوی را بپوشاند و راه خروج هوا از آن وجود نداشته باشد.سپس دسته لوله بازکن را به سمت پایین فشار داده می شود تا پمپ لوله بازکن به سمت دهانه لوله حرکت کند. این کار را چندید بار باید صورت گیرد تا لوله باز شود دو نکته مهم هنگام استفاده از تلنبه لوله بازکن وجود دارد.هنگام فشار دادن تلنبه لوله بازکن ، به هیچ وجه نباید هوا از زیر پمپ آن خارج شود. بعد از باز شدن لوله به وسیله تلنبه لوله بازکن ، باید مقداری آب داخل لوله ریخت تا مواد جامد داخل لوله دوباره باعث گرفتگی نشوند و به داخل چاه ریخته شوند

فنر زنی در مجیدیه با لوله بازکن دستی

فنر لوله بازکن مجیدیه از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور لوله بازکن فنری وسیله ای است مانند دریل که فنر به سر آن وصل می شود. فنر لوله بازکن هم فنری متناسب با لوله است که باید انعطاف لازم را داشته باشد تا درون خمیدگی لوله بتواند خم شود.برای استفاده از فنر لوله بازکن باید فنر را به سر دریل یا موتور مخصوص متصل کرد و سر فنر را داخل لوله فرو کرد.

با روشن کردن موتور فنر شروع به چرخیدن می کند. هنگامی که موتور شروع به کار کرد و فنر لوله بازکن به چرخش در آمد، به آرامی فنر را به داخل لوله فشار دهید.این کار را ادامه دهید تا فنر بیشتر داخل لوله وارد شود و به قسمت گرفتگی لوله برسدو مواد اضافی درون لوله و دیواره ها جدا شود . پس از اینکه کار را به اتمام رسانید حتما با آب مواد را به خارج لوله و هدایت کنید

لوله بازکنی شبانه روزی مجیدیه فوری

زمانی که مشتریان لوله بازکنی مجیدیه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و توالت خود با شرکت های خدماتی تماس می گیرند از انها نوع و شدت گرفتگی لوله فاضلاب پرسیده می شود تا لوله بازکنی مجیدیه را با دستگاه مناسب به محل اعزام کنند.

در برخی موارد پیش می اید ، مشتریانی که به دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی مجیدیه و نوع کاربردشان آشنایی دارند،دستگاه لوله بازکنی مورد نظر خاصی را درخواست می کنند تا لوله بازکن ان را همراه خود به محل مورد نظر ببرد. این موارد شامل سفارش دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا و یا دستگاه لوله بازکنی با پمپ باد می باشد.

در غیر اینصورت لوله بازکن بنا به تجربه ی خود ، دستگاه لوله بازکنی با فنر را ترجیح می دهد و با این دستگاه در محل حاضر می شود. شرکت های خدماتی معتبر پارامتر های خاصی را برای ارائه ی خدمات لوله بازکنی فوری در تهران را مد نظر می گیرند که این پارامترها از ابتدای حضور شرکت های لوله بازکنی مجیدیه مورد استفاده بوده است.

ویژگی های شرکت مبین

همفکری و مشارکت

یکی از خدمات شرکت مبین در انجام کار مشارکت و همفکری می باشد که در انجام پروژه های بزرگ برای انجام هر چه بهتر کارها با کارشناسان مشارکت می کند

زمان بندی دقیق

وقت شما گرانبها و ارزشمند است، ما با برنامه ریزی دقیق نسبت به انجام کار در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازیم و نسبت به آن متعهد هستیم.

اطلاع رسانی آنلاین

یکی دیگر از مهمترین خدمات شرکت کوروش مشاوره در زمینه خدمات دهی بصورت آنلاین و همچنین از طریق حضوری و تلفنی برای انجام کار می باشد

شبانه روزی بدونه تعطیلی

این شرکت بصورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد و در همه مواقع حتی ایام تعطیلات رسمی پاسخگوی نیاز شما بصورت 24 ساعته است

نظافت بعد از انجام کار

پاکسازی محل کار انجام شده توسط پرسنل شرکت مبین و جلب رضایت مشتریان گرامی از کار انجام شده و جلوگیری از کثیف کاری در انجام کار

رضایت مندی

میزان رضایتمندی مشتریان گرامی از کار انجام شده اولین اولویت شرکت خدماتی و مهندسی کوروش می باشد که شعار ما رضایتمندی بیشتر = مشتری بیشتر

دانستنی های تخلیه چاه

به فرآیند تخلیه چاه از هرگونه لجن، جامدات و مواد دیگر را تخلیه چاه می گویند.

بیشتر مواقع راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند ,این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر به چشم می خورد هر از گاهی باید با سیفون تلمبه زدن یا ازمواد باز کننده لوله مثل چانته یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز شود . اما اشکال اینجاست که استفاده از این مواد به خودی خود باعث دردسر می شود . چون اسید و چانته باعث از بین رفتن لوله ها می شود ساده ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین راه استفاده از لوله باز کن ها مثل دستگاه فنر زنی صنعتی هست لوله کش ها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده می کنند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید.

عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری برای هر چاه است که برای انجام آن به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز است. باید در دوره های مشخص عملیات بررسی وضعیت چاه صورت گیرد تا زمان نیاز چاه به تخلیه تخمین زده شود با این کار چاه سالم مانده و از ریزش چاه فاضلاب جلوگیری خواهد شد. برای تخلیه چاه به ابزارهایی از جمله تانکر، مکنده و پمپ تخلیه چاه و در کنار این تجهیزات به یک نیروی کار ماهر نیاز است. تخلیه چاه با پمپ مکنده و لجن کش باز کردن لوله و شسشوی کانال با واتر جت می باشد

  • هزينه هاي عنوان شده صرفا براي اجرت انجام كار است و هزينه قطعات مصرفي به صورتحساب افزوده مي شود.
  • هزينه نهايي پس از بازديد كار مشخص مي شود و به صورت توافقي مي باشد.
  • بازديد براي حفر چاه و تخليه چاه رايگان است.
  • شما مي توانيد بعد از ثبت سفارش خود و بازديد متخصص مربوطه، به صورت حضوری، اعتباری و يا به صورت نقدي مبلغ هزينه مربوط به انجام سرويس را پرداخت نماييد.
  • رفع گرفتگی لوله
  • تخلیه چاه با دستگاه ساکشن
  • حفر چاه نو
  • باز و بست درب چاه کهنه
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • طوقه چینی و کول گذاری
  • لایروبی و کف تراشی چاه
  • ترمیم چاه های قدیمی و افزایش کاربری آن
  • رفع بوی بد فاضلاب و توالت
  • رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت
  • تعمیرات و تغییرات ساختمان مستقیم با استادکار

دفع فاضلاب به کمک چاه فاضلاب و تخلیه چاه یک روش سنتی و در عین حال بهداشتی می باشد ، که هنوز هم در برخی از مناطق تهران مورد استفاده قرار می گیرد ، به مرور زمان این روش سنتی یک امر ازار دهنده برای کسانی می شود که از روش حفر چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب ساختمان استفاده کرده اند.

این تنها به خاطر پر شدن های پیاپی چاه فاضلاب است که علاوه بر افزایش هزینه های تخلیه چاه سبب سلب ارامش ساکنین ساختمان خواهد شد ، کهنگی و نفوذ ناپذیر شدن دیواره های چاه فاضلاب از عواملی هستند که عمر یک چاه دفع فاضلابی را کاهش می دهند.

سایر خدمات مبین

  • لوله بازکنی و تخلیه چاه همراه با ضمانت شرکت مبین فوری
  • بکارگیری لوله بازکن ماهر جهت باز کردن انواع لوله ها ی مختلف
  • ارائه انواع خدمات ساختمانی در سراسر تهران توسط افراد متخصص
  • لوله بازکنی و تخلیه چاه در سراسر مناطق تهران و حومه
  • تشخیص مکان دقیق چاه و همچنین باز و بسته کردن چاه در نقطعه دقیق
  • لوله کشی در تمامی منطقه تهران و تعمیر کاری موتور خانه و شوفاژ
  • تشخیص مکان دقیق ترکیدگی لوله و رفع و ترمیم مکان مورد نظر
  • انجام تمام خدمات مربوط به لایروبی چاه و ته زنی چاه فاضلاب
  • حفر چاه فاضلاب در تهران و حفاری چاه فاضلاب توسط مقنی کار با تجربه
  • تخلیه چاه در تهران و تخلیه سپتیک و تخلیه سپتیک تانک
  • نصب و تعمیر کاری مربوط به سپتیک و لوله بازکنی فوری و سریع
  • لوله کش در تهران و لوله کشی حمام و دستشویی و  توالت فرنگی
  • در آوردن اشیای گران قیمت از داخل چاه فاضلاب بصورت تضمینی
  • ترمیم و تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و رفع گرفتگی آنها
Call Now Button